2014. jún 28.

F1 A kezdetek - Adrian Sutillal

írta: FormaNet
F1 A kezdetek - Adrian Sutillal

Hosszú force indiás évek után Adrian Sutil idén a Saubernél keresett előrelépési lehetőséget, ám egyelőre sikertelenül, hiszen a német versenyző és csapat idén még egy pontot sem gyűjtött. Első sauberes pontja ugyan még hiányzik, de széria hivatalos oldalának legújabb sorozatában lehetősége nyílt életének néhány „legelső” momentumáról beszámolni.

adrian sutil - sauber.JPG

 

Ki volt az első hősöd gyermekkorodban?

Adrian Sutil: Talán Sylvester Stallone vagy Arnold Schwarzenegger - hollywoodi akcióhősök, nem pedig F1-es versenyzők. 

Melyik volt az a nagydíj amit először láttál és emlékszel is rá?

AS: Talán 1993-ban néztem először. A bátyám nézte a versenyeket, én pedig mindig unatkoztam miközben ő rátapadt a tévére. Amire nagyon jól emlékszem az egy szomorú verseny volt, az 1994-es imolai.

Hány évesen döntöttél úgy, hogy F1-es pilóta akarsz lenni?

 AS: 15 vagy 16 éves lehettem amikor elkapott ez az őrület. 15 évesen kezdtem el gokartozni, majd 16 évesen, amikor már saját gokartom volt, elkezdtem gondolkozni, hogy mi lehet a cél, ha rálépek erre az útra. Beleszerettem a versenyzésbe, és ahogy mindig, most a legnagyobb célt tűztem ki, ami logikus, hogy az F1 volt. Higgyék el, igen rögös út vezetett az F1-es pilótafülkéig.

Mikor volt az első nagy baleseted egy versenyautóval?

 AS: Még gokarttal volt egy átfordulásom, ez kb. a legrosszabb dolog, ami egy gokartban történhet veled. Semmi komoly bajom nem esett, egy bukás után mindig újra felálltam. Egy igazi túlélő vagyok. (Nevet)

Milyen színű volt az első sisakod?

 AS: Sima fehér.

Mikor nyerted meg első trófeádat, és hogyan nézett ki?

AS: Nem a gokartos években. Még nagyjából 11 éves lehettem, amikor az iskolában részt vettem egy evőeszköz nélküli evőversenyen. Spagettit kellett minél gyorsabban megenni. Harmadik lettem, és még mindig megvan otthon ez a trófea.

Milyen autót vezettél először?

AS: Édesapám kocsiját, egy spanyolországi nyaraláson - Formenterán vagy Ibizán -, úgy kb. 13 évesen.

Hol volt az első ház amiben éltél?

AS: Herrsching am Ammerseeben, Bajorországban.

Ideges voltál első nap az iskolában?

AS: Egy kicsit igen, mert egy vegyes osztály volt.

Mi volt az első étel amit főztél?

AS: Nagyon valószínű, hogy spagetti volt - valami tuti-biztos hülyeség. (Nevet) Egy agglegény kaja.

Mi volt az első dolgod ma reggel?

AS: Kikapcsoltam az ébresztőórát. Mindig van nálam ébresztőóra, mindegy hol vagyok.

Mi volt az első dolgod, amikor legelőször ülést kaptál az F1-ben?

 AS: Felhívtam a családomat. Egy gyors telefonhívás volt: "Bent vagyok". Két nappal karácsony előtt történt, tökéletes ajándék volt.

Mi volt az első lemez amit vásároltál?

AS: Nem emlékszem – tényleg nem.

Mit sportoltál először gyermekkorodban?

AS: Az iskolában atletizáltam. Futás, távolugrás. Elég jó voltam.

Mikor volt az első romantikus csókod?

AS: Az első csók nem volt annyira romantikus - de aztán persze volt néhány romantikus, szóval javult a helyzet (nevet), de beletelt egy kis időbe. Ekkor talán már úgy 18-19 éves lehettem.

Mikor volt az első alkalom, amikor egy rajongó autogramot kért tőled?

AS: Valószínűleg a Formula BMW-s időkben (2003).

Mikor kóstoltál először pezsgőt?

 AS: Valószínűleg a Formula Ford dobogóján. Ja nem, még a gokartos időkben. Ott is adtak pezsgőt, de inkább locsoltam, mint ittam.

 Melyiket kívánod meg először - a gyümölcsöt vagy egy szelet csokit?

AS: Egy szelet csokoládét. Svájci csokoládét.

Mi volt az első szavad kisgyerekként?

AS: Annak a lánynak a neve, aki vigyázott rám. Ő a szomszédlány volt, és Dininek hívták. A szüleim kicsit zavarba jöttek! (Nevet)

000 facebook_banner.jpg

A kezdetek - Pastor Maldonado

A kezdetek - Felipe Massa

A kezdetek - Sebastian Vettel

A kezdetek - Romain Grosjean

A kezdetek - Nico Rosberg

A kezdetek - Kobajasi Kamui

 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

 

Szólj hozzá

interjú forma-1 a kezdetek sauber adrian sutil formula-1