2012. ápr 24.

F1 bennfentes - Nico Hülkenberg

írta: FormaNet
F1 bennfentes - Nico Hülkenberg

A tavalyi F1 fantázia után idén a Formula-1 hivatalos weboldala új interjúsorozatba kezdett, melyben a versenyzők személyes kérdéseket kapnak. Ezúttal a Force India német pilótája, Nico Hülkenberg került célkeresztbe.

 
Mi az ami ébren tart éjszakánként?

Nico Hülkenberg: Remélem, hogy semmi nem tart ébren éjszaka. Oké, ha van valami személyes kérdés vagy dolog, vagy ha nem egészen úgy mennek a dolgok a pályán, akkor néha előfordul, mert nehéz kikapcsolni az agyat. De egy jó éjszakai alvás nagyon sokat ér, úgyhogy erre mindig odafigyelek!

Ha egy dolgot száműzhetnél az életedből, mi lenne az?

NH: Húha! Soha nem gondolkodtam ilyesmin. Ez egy elég trükkös kérdés. Az egyetlen dolog ami most eszembe jut, az a takarítás a lakosztályomban. Tudom, hogy egy kissé triviálisan hangzik, de nincs semmilyen ’utálom-dolog’ az életemben, ami kísértene…
 
Mi volt a legértékesebb leckéd eddigi életed során?
 
NH: Ez talán 2010-ben volt, amikor újonc szezonomat töltöttem az F1-ben. Természetes, hogy egy újonc szeretné megmutatni az egész paddocknak és az egész világnak, hogy helyt tud állni, ami olykor azt jelentette, hogy kissé össze kellett szorítani a fogaimat. Szóval meg kellett tanulnom, hogyan legyek nyugodtabb. 2010 volt az én leckém az életben.
 
Mi az amit a legjobban csodálsz?
 
NH: A hűséget és az őszinteséget.
 
Mikor voltál legboldogabb?
 
NH: Nagyon sok boldog pillanatom van. Van egy fantasztikus munkám - elég kiváltságos dolog Formula-1-es versenyzőnek lenne. Van egy támogató családom, és vannak jó barátaim.
 
Ha tanácsot tudnál adni fiatalkori önmagadnak, mi lenne az?
 
NH: Kicsit legyél türelmesebb! Maradj nyugodt fiú! (Nevet)
 
Ha a szezon végén véget érne F1-es karriered, mihez kezdenél az életben?
 
NH: Remélhetőleg élvezném az életemet az összes pénzzel, amit addig szereztem. (Nevet)
 
Ha egész életedben egy helyen kellene maradnod, az hol lenne?
 
NH: A Formula-1-es szezon során látjuk, hogy milyen sok szép hely van a világon, így nehéz ezt megmondani. Talán Sydney. Szeretem a várost, és az ausztrálok nyugodt emberek, szóval szívesen látnám ott magam.
 
Milyen állat tükrözi leginkább a személyiségedet?
 
NH: Ha-ha nem a hajamra célzol? (Nevet) Leo (oroszlán) természetesen! Ez az én horoszkópom is. Minden esetben ő a vadász!
 
Mi az ami a győzelemnél is fontosabb az életedben?
 
NH: Hogy egészséges és fitt legyek. Van egy német közmondás: az egészség nem minden, de egészség nélkül nincs semmi. Hú milyen gondolatok ezek vasárnap reggel?
 
Mire költenéd az utolsó dollárodat?
 
NH: Valószínűleg Fantára. Édesszájú vagyok! Különben is, manapság egy üdítőnél már nem igen lehet többet venni egy dollárból.
 
Mi a legnagyobb gyengeséged?
 
NH: A türelmetlenség.
 
Olyan ember vagy, aki még várja, hogy valamivé váljon?
 
NH: Eddig minden rendben. Remélem ez továbbra is így megy majd. Nagyon keményen dolgozom rajta. Úgy érzem jó úton haladok, azt hiszem…
 
Mitől félsz?
 
NH: Valójában semmitől. Nem félek különböző dolgoktól, de tisztelek sok mindent, és az embereket.
 
Van olyan esemény, amit nem tudsz elfelejteni, de szeretnél?
 
NH: Az évre nem emlékszem pontosan, de még junior voltam a gokart Európa Bajnokságban, és bajnok lehettem volna, de a versenyen kaptam egy büntetést. A cím elúszott, és ez sokáig fájt.
 
Milyen étel jelenti a tökéletes kényelmet számodra?
 
NH: Már említettem, hogy édesszájú vagyok, vagyis minden olyan íz és illat ami édes, az nekem való.

 
Kedvenc illatod?
 
NH: Az erdő. Szeretek az erdőben futni. Szeretem a fák és a moha illatát.  
 
Mit jelent neked az otthon íze?
 
NH: Egy jó német reggelit. Normális kenyeret! Nem azt a fajta borzadályt amit a legtöbb országban kapni lehet, amerre járunk.
 
Mi az első dolgod, amikor egy verseny után hazaérkezel?
 

NH: Megnézem az e-mailjeimet, magamhoz veszek valami innivalót, bekapcsolom a tévét eldőlők a kanapén.  

Még több F1-bennfentes:

Heikki Kovalainen

Sebastian Vettel

FormaNet, Varga Viktória

Szólj hozzá

f1 formula 1 nico hülkenberg f1 bennfentes