2013. máj 30.

F1 Célvonalon - Nico Hülkenberg

írta: FormaNet
F1 Célvonalon - Nico Hülkenberg

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj nem Nico Hülkenberg elképzelése szerint alakult, ám a német azóta minden versenyen átszelte a célvonalat Sauberjével, igaz, eddig csak kétszer tudta pontokra váltani küzdelmét. A széria hivatalos weboldalán indult sorozat legújabb szereplője most nem éppen szokványos kérdésekre válaszolhat.

nico hulkenberg sauber.jpg

Sportoló, akit legjobban csodálok…

Nico Hülkenberg: A világ három legjobb teniszezője  - Novak Djokovic, Roger Federer és Andy Murray.

A legjobb színész a világon...

NH: Leonardo Di Caprio.

Karrierem legemlékezetesebb előzése…

NH: Nem tudom pontosan, de amikor 2012-ben Koreában egyszerre előztem meg Lewis Hamiltont és Romain Grosjeant, az jó volt.

Legjobb dolog a holtszezonban…

NH: A saját ágyamban aludni, többet, mint általában szoktam.

Legértékesebb dolog, ami a birtokomban van…

NH: Az otthonom.

Relax napszemüveg

A legviccesebb ember, akit ismerek...

NH: Egy gyerekkori jó barátom.

Kedvenc italom...

NH: A német apfelschorle (szénsavas almaital)

Legjobb kifogás a csapatfőnöknek egy baleset után…

NH: Ha azt mondjuk, hogy volt egy banánhéj az úton… (Nevet)

Amit utoljára elvesztettem…

NH: A sálam. Bármit képes vagyok bárhol elhagyni, levegőben vagy szállodában, tulajdonképpen bárhová megyek, és bárhol vagyok.

Az utolsó dolog amit lefotóztam...

NH: Egy bútor, amin volt néhány sérülés...

A legutóbbi alkalom, amikor elaludtam...

NH: Múlt héten.

Legjobb érzés a világon...

NH: Azt hiszem, sok olyan pillanat van, amikor jól érzem magam. Az egyik biztosan az lenne, ha megnyernék egy nagydíjat, és a bajnokságot.

Kedvenc nyaralóhelyem…

NH: Azok közül amiket ismerek, Ausztrália és a spanyol sziget, Mallorca.

Kedvenc napszakom…

NH: Reggel.

A legjobb ajándék, amit kaptam egy rajongótól...

NH: Egy útikönyv Sanghajról. Természetesen egy kínai rajongótól.

Legjobb gyógymód a másnaposságra ...

NH: Akár hiszik, akár nem, a pizza.

000 facebook_banner.jpg

Még több Célvonalon:

Paul di Resta

Nico Rosberg

Romain Grosjean

Sebastian Vettel

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

forma-1 formula-1 nico hülkenberg célvonalon