2013. okt 17.

Célvonalon - Valtteri Bottas

írta: FormaNet
Célvonalon - Valtteri Bottas

A Williams F1 Team újonc versenyzője, Valtteri Bottas egyelőre még nem szerezte meg első F1-es pontjait, de egy-egy ígéretes megmozduláson már túl van, többek között Kanadában is bizonyította tehetségét a szombati kvalifikáción megszerzett harmadik rajthellyel. A széria hivatalos weboldalán indult sorozat legújabb szereplője  most nem éppen szokványos kérdésekre válaszolhat.

valtteri bottas.JPG

 

Sportoló, akit legjobban csodálok

Valterri Bottas : A barátnőm, Emilia (Emilia Pikkarainen finn úszónő. 2008-ban a finn olimpiai úszócsapat tagja volt)

A világ legjobb színésze

VB: Bruce Willis - mert úgy néz ki, mint édesapám! (Nevet)

Karrierem eddigi legemlékezetesebb előzése

VB: Az egyik ilyen idén Kínában volt, amikor az utolsó előtti körben megelőztem csapattársamat, Pastort (Maldonado).

Kedvenc dalom

VB: Nincs egyetlen kedvencem, és soha nem is volt.

Legjobb dolog a holtszezonban

VB: A lehetőség, hogy feltölthetjük az elemeinket.

Amikor utoljára elvesztettem a fejem

VB: Soha. Soha nem veszítem el a türelmemet. Ez benne van a finn génekben! (Nevet)

Első háziállatom

VB: Egy labrador, Rene volt a neve.

Az utolsó alkalom, amikor elaludtam

VB: A monzai verseny előtt, de végül nem lett belőle semmi.

A világ legjobb érzése

VB : Megnyerni egy versenyt.

A legértékesebb dolog, ami a birtokomban van

VB: Az egészségem.

Legviccesebb ember akit ismerek

VB: A barátnőm.

Kedvenc italom

VB: Ásványvíz.

Sosem fogod rajtam látni

VB: Női ruhát. 

Legjobb kifogás a csapatfőnöknek egy baleset után

VB: Az egyik gumi defektes lett.

Amit legutóbb elvesztettem

VB: Spában elvesztettem a napszemüvegemet, de aztán visszakerült hozzám.

Kedvenc üdülőhely

VB: Finnország.

Kedvenc napszak

VB: Vasárnap délután két óra. A versenyek kezdete. 

Legfurcsább pletyka, amit valaha magamról olvastam

VB: Ez 2012-ben volt, és arról szólt, hogy idén a McLarennél fogok versenyezni.

Legjobb ajándék, amit rajongó adott

VB: Egy tintával készült kalligráfia, egy kínai rajongótól. 

Legjobb gyógymód a másnaposságra

VB: Egy finn valószínűleg azt kell mondja, hogy „még egy ital”. De sós ennivalókkal is működik a trükk.

 

Arctica sportnapszemüveg

Még több célvonalon

Jules Bianchi

Jenson Button

Nico Hülkenberg

Paul di Resta

Nico Rosberg

Romain Grosjean

Sebastian Vettel

 000 facebook_banner.jpg

 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

forma-1 williams formula-1 valtteri bottas célvonalon