2013. aug 12.

F1 Célvonalon - Daniel Ricciardo

írta: FormaNet
F1 Célvonalon - Daniel Ricciardo

Daniel Ricciardo idei teljesítménye lenyűgözte a Red Bull Racing vezetőségét is, így az ausztrál jó eséllyel pályázik a szezon végén távozó Mark Webber helyére. A Toro Rossóval idén eddig ötször jutott be az időmérő edzés legjobb tíz versenyzője közé, legjobb helyezése pedig egy hetedik hely volt Kínában. A széria hivatalos weboldalán indult sorozat legújabb szereplője most nem éppen szokványos kérdésekre válaszolt.

daniel ricciardo_1.jpg

Sportoló, akit legjobban csodálok

Daniel Ricciardo: Travis Pastrana, a Red Bull egyik sportolója. Az elképzelhető összes extrém sportot űzi a freestyle motocross-tól a bázisugrásig - és most még rallizik is. Teljes életet él!

A világ legjobb színésze

DR: Adam Sandler.

Karrierem eddigi legemlékezetesebb előzése

DR: 2008-ban, még a Formula Renault-ban, Silverstone-ban,  Valtteri Bottas ellen. Az utolsó körben előztem meg, és ezzel nyertem. Fantasztikus volt, és egy igazi adrenalin-bomba.

Kedvenc dalom

DR: A  Killswitch Engage End Of Heartache című száma.

Legjobb dolog a holtszezonban

DR: Otthon lenni, strandolni és a barátokkal időzni.

Amikor utoljára elvesztettem a fejem

DR: Idén, a nürburgringi verseny után. Nagyon jó helyről indultam, és nem lett belőle semmi. Nagyon csalódott voltam.

Első háziállatom

DR: Egy aranyhal, akinek "Hal" volt a neve.

A legutóbbi fotó, amit készítettem

DR: Budapesten a rajongókat, amikor megérkeztem.

Legutóbbi alkalom, amikor elaludtam

DR: Nagyon régen – Talán karácsonykor. (Nevet)

A világ legjobb érzése

DR: A győzelem.

Legértékesebb dolog, ami nálam van

DR: Az iPodom.

Kedvenc italom

DR: A Red Bullon kívül? A vanília turmix.

Sosem fogod rajtam látni

DR: Tanga úszónadrág.

Legjobb kifogás a csapatfőnöknek egy baleset után

DR: Nincs kifogás! Őszinte vagyok!

Amit utoljára elveszítettem

DR: Az útlevelemet áprilisban. Ez akkor elég nagy dráma volt. Két hétbe telt, mire kaptam egy újat…

Kedvenc nyaralóhelyem

DR: Perth. Szeretek hazatérni.

Kedvenc napszakom

DR: A reggel.

Legjobb ajándék, amit rajongótól kaptam

DR: Nem ajándék, de vicces pillanat volt, amikor valakinek a kutyáján lévő kendőt kellett aláírnom. A legjobb ajándék?  Egy tálka aprósütemény, melyek mindegyikében volt egy szó: „Go DR, go go go!”

A legjobb gyógymód a másnaposságra

DR: folyamatosan inni.

000 facebook_banner.jpg

Még több Célvonalon 

Jules Bianchi

Jenson Button

Nico Hülkenberg

Paul di Resta

Nico Rosberg

Romain Grosjean

Sebastian Vettel

 

FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

forma-1 formula-1 daniel ricciardo célvonalon