2013. nov 09.

F1 Célvonalon - Sergio Pérez

írta: FormaNet
F1 Célvonalon - Sergio Pérez

Sergio Pérez szezonja nem éppen álmai szerint alakul első mclarenes évében, a jövő heti Amerikai Nagydíj ugyanakkor különleges helyszín lesz számára, hiszen ez van legközelebb a 23 esztendős mexikói versenyző hazájához, így bizonyára rengeteg szurkolója lesz Austinban, a szezon utolsó előtti állomásán. Így most éppen időszerű, hogy a széria hivatalos weboldalának idei sorozatában Checo válaszoljon a nem túl szokványos kérdésekre.

sergio pérez.JPG

Sportoló, akit legjobban csodálok

Sergio Pérez: Ayrton Sennát - messze legjobban.

A világ legjobb színésze

SP: Denzel Washington

Karrierem eddigi legemlékezetesebb előzése

SP: Tavaly Monzában, amikor megelőztem a két Ferrarit és második lettem. Az egy hatalmas pillanat volt.

Kedvenc dalom

SP: Color Esperanza

Legjobb dolog a holtszezonban

SP: Az otthon töltött idő. Ezt nagyon nagyra tudják értékelni azok a versenyzők, akik nem Európából érkeznek a szériába.

Amikor utoljára elvesztettem a fejem

SP: Néhány hétvégével ezelőtt. Sőt, valójában idén minden hétvégén. (Nevet)

Első háziállatom

SP: Egy kutya, Kamilla volt a neve.

Utolsó fotó, amit készítettem

SP: Indiában volt, egy férfi és egy nő biciklizett, a nő a vázon ült, és az egész annyira veszélyesen nézett ki.

Az utolsó alkalom, amikor elaludtam

SP: Nem emlékszem rá, így valószínűleg elég régen volt már ilyen.

A világ legjobb érzése

SP: A győzelem.

A legértékesebb dolog, ami a birtokomban van

SP: A pénztárcám. Abban van az életem: útlevél, jogosítvány, bankkártyák, pénz.

Legviccesebb ember akit ismerek

SP: Egy mexikói tévésorozat főszereplője, El Chavo del Ocho.

Kedvenc italom

SP: A Pantera Rosa. Ez egyfajta Pina Colada, csak grenadin sziruppal.

Legjobb kifogás a csapatfőnöknek egy baleset után

SP: Ezen a téren én még sosem kerestem kifogásokat.

Amit legutóbb elvesztettem

SP: A pénztárcámat, de szerencsére visszakaptam.

Kedvenc üdülőhely

SP: Vallarta, Mexikó.

Kedvenc napszak

SP: Az este.

Legfurcsább pletyka, amit valaha magamról olvastam

SP: Nagyon sok volt. Talán a legőrültebb, hogy a McLaren azért nem fog velem hosszabbítani, mert a Telmex nem fizet időben.

Legjobb ajándék, amit rajongó adott

SP: Sok ajándékot kaptam már a rajongóktól. Nincs külön kedvencem, mert mind fantasztikus.

Legjobb gyógymód a másnaposságra

SP: Semmit nem szabad betervezni másnapra. Hagyni kell, hogy az idő megoldja. 

000 facebook_banner.jpg

Még több Célvonalon:

Valtteri Bottas

Jules Bianchi

Jenson Button

Nico Hülkenberg

Paul di Resta

Nico Rosberg

Romain Grosjean

Sebastian Vettel

 

 FormaNet, Varga Viktória

001_fórum logo.png

Szólj hozzá

forma-1 formula-1 sergio pérez célvonalon